Forum poświęcone żmudnemu procesowi tworzenia moda TEAR
Hmm no dosyć mocny WIP i itak mało co widze ;] na tym etapie powinieneś pokazać kolorystykę a tu jest jeden ton brązu i żółci
polecam ci porównaj sobie
http://images.google.pl/images?um=1&hl= … raz%C3%B3w
http://images.google.pl/images?q=Blood% … =pl&tab=wi
żebyś poczuł grę różnych kolorów i świateł potem się modele/nowe textury powrzuca i będzie git ;]
Offline
Administrator
Przejąłem projekt od Pana Andrzeja, ponieważ zrobił on tą mapę całkowicie do dupy...
Zamierzam zrobić projekt od początku, bo zleci mi 2x więcej czasu jakbym to miał poprawiać.
Narazie udało mi się wyciągnąć z błota tunel i korytarz, ale i tak musze coś zrobic z oświetleniem, ponieważ jest trochę
sraczkowate i jest ciemno.
Offline
No faktycznie zbyt ciemno. Ogólnie radziłbym podejrzeć na tunele antlionów z EP2. Póki co na Twojej mapie jest trochę pustawo i ciasno. W EP2 było sporo miejsc gdzie były większe przestrzenie i w wielu miejscach przedzierało się światło słoneczne. Bardzo elegancko to wyglądało .
Offline
Administrator
Tak, myślę właśnie nad zrobieniem korytarzy coś w kolorach biało - szarych, z oświetleniem zielonym padającym z kryształów. Co do pustki, to coś jeszcze wymyślimy...
Offline
Nowy progress georgakarmana nad katakumbami.
Szyb i jaskinie:
Ps fajnie karmanowi wyszedł szyb, abstrakcyjnie ale fajnie. Jak się jeszcze dopracuje oświetlenie to jest materiał na feature
Offline
Administrator
Nie bulwersujcie się zbytnio, że w niektórych miejscach nie ma jeszcze podpór, szyb jest jeszcze w budowie.
Offline