TEAR Forum

Forum poświęcone żmudnemu procesowi tworzenia moda TEAR

Ogłoszenie

Poszukujemy: Programistów, z doświadczeniem na silniku Source, Grafików 3d, zdolnych rozkładać UVW, texturować i kompilować modele pod Source'm, Grafików 3d specjalizujących się w tworzeniu postaci, Grafików 3d specjalizujących się w animacjach, Porządnych Mapperów, doskonale znających możliwości Source'a i umiejętnie posługujących się programem Hammer Editor.

#1 2009-02-12 19:21:51

dzuj

Guru

1753659
Skąd: Sępólno Krajeńskie
Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 5
Punktów :   

[WIP]Katakumby-ogólny wygląd

Dam kilka screenów abyście wiedzieli jak to mniej więcej wygląda

http://img14.imageshack.us/img14/8718/10007fz9.th.jpg

http://img21.imageshack.us/img21/489/10008sv6.th.jpg

http://img164.imageshack.us/img164/5401/10009sz3.th.jpg

http://img10.imageshack.us/img10/2019/10010ng8.th.jpg

http://img175.imageshack.us/img175/6098/10012yz8.th.jpg

http://img522.imageshack.us/img522/5742/10013yk8.th.jpg

http://img17.imageshack.us/img17/2618/10015qi9.th.jpg

http://img17.imageshack.us/img17/6922/10016ep6.th.jpg

http://img230.imageshack.us/img230/4435/10017ve4.th.jpg

http://img27.imageshack.us/img27/8485/10015zy5.th.jpg

Offline

 

#2 2009-02-12 19:51:31

Kruk

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 33
Punktów :   

Re: [WIP]Katakumby-ogólny wygląd

Hmm no dosyć mocny WIP i itak mało co widze ;] na tym etapie powinieneś pokazać kolorystykę a tu jest jeden ton brązu i żółci
polecam ci porównaj sobie
http://images.google.pl/images?um=1&hl= … raz%C3%B3w
http://images.google.pl/images?q=Blood% … =pl&tab=wi

żebyś poczuł grę różnych kolorów i świateł potem się modele/nowe textury powrzuca i będzie git ;]

Offline

 

#3 2009-02-22 00:23:13

georgekarman

Administrator

13211072
Call me!
Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 10
Punktów :   

Re: [WIP]Katakumby-ogólny wygląd

Przejąłem projekt od Pana Andrzeja, ponieważ zrobił on tą mapę całkowicie do dupy...
Zamierzam zrobić projekt od początku, bo zleci mi 2x więcej czasu jakbym to miał poprawiać.
Narazie udało mi się wyciągnąć z błota tunel i korytarz, ale i tak musze coś zrobic z oświetleniem, ponieważ jest trochę
sraczkowate i jest ciemno.

http://img100.imageshack.us/img100/4470/10004.jpg
http://img100.imageshack.us/img100/10004.jpg/1/w1280.png
http://img100.imageshack.us/img100/9629/10005.jpg
http://img100.imageshack.us/img100/10005.jpg/1/w1280.png
http://img100.imageshack.us/img100/1964/10006.jpg
http://img100.imageshack.us/img100/10006.jpg/1/w1280.png

Offline

 

#4 2009-02-22 19:42:06

Dabu

Nowy

2910108
Call me!
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 12
Punktów :   
WWW

Re: [WIP]Katakumby-ogólny wygląd

No faktycznie zbyt ciemno. Ogólnie radziłbym podejrzeć na tunele antlionów z EP2. Póki co na Twojej mapie jest trochę pustawo i ciasno. W EP2 było sporo miejsc gdzie były większe przestrzenie i w wielu miejscach przedzierało się światło słoneczne. Bardzo elegancko to wyglądało .

Offline

 

#5 2009-02-22 20:06:10

georgekarman

Administrator

13211072
Call me!
Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 10
Punktów :   

Re: [WIP]Katakumby-ogólny wygląd

Tak, myślę właśnie nad zrobieniem korytarzy coś w kolorach biało - szarych, z oświetleniem zielonym padającym z kryształów. Co do pustki, to coś jeszcze wymyślimy...

Offline

 

#6 2009-03-01 00:55:44

Tepcio

Szeryf

815035
Skąd: Orzesze
Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 56
Punktów :   
WWW

Re: [WIP]Katakumby-ogólny wygląd

georgekarman walczy z katakumbami cały czas i ja czasem coś skubnę jak mam chwile czasu. Czekamy na sugestie.

http://img291.imageshack.us/img291/4985/10007m.jpg
http://img145.imageshack.us/img145/7771/10008.jpg
http://img410.imageshack.us/img410/7876/10009.jpg
http://img145.imageshack.us/img145/6394/10010.jpg


http://img15.imageshack.us/img15/8237/signaturecopye.jpg

Offline

 

#7 2009-03-13 23:23:02

Tepcio

Szeryf

815035
Skąd: Orzesze
Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 56
Punktów :   
WWW

Re: [WIP]Katakumby-ogólny wygląd

Nowy progress georgakarmana nad katakumbami.

Szyb i jaskinie:

http://img8.imageshack.us/img8/7421/1130000.jpg
http://img8.imageshack.us/img8/7421/1130000.jpg
http://img7.imageshack.us/img7/7753/1130002.jpg
http://img18.imageshack.us/img18/3742/1130005.jpg
http://img17.imageshack.us/img17/5291/1130006.jpg

Ps fajnie karmanowi wyszedł szyb, abstrakcyjnie ale fajnie. Jak się jeszcze dopracuje oświetlenie to jest materiał na feature


http://img15.imageshack.us/img15/8237/signaturecopye.jpg

Offline

 

#8 2009-03-14 00:06:17

Terdex

Nowy

Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 15
Punktów :   

Re: [WIP]Katakumby-ogólny wygląd

jak dla mnie to full wypas, gdy widzę coś takiego to od razu mi się ręce iskrzą do roboty


------------------------------------
TEAR Level Designer

Offline

 

#9 2009-03-14 08:59:11

georgekarman

Administrator

13211072
Call me!
Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 10
Punktów :   

Re: [WIP]Katakumby-ogólny wygląd

Nie bulwersujcie się zbytnio, że w niektórych miejscach nie ma jeszcze podpór, szyb jest jeszcze w budowie. 

Offline

 

#10 2009-04-13 21:54:15

Vasil

Nowy

Zarejestrowany: 2009-02-09
Posty: 3
Punktów :   

Re: [WIP]Katakumby-ogólny wygląd

woda, bloto, brud na podlodze

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.poczujmagie.pun.pl www.mychemicalromance.pun.pl www.logistykaw.pun.pl www.matpg.pun.pl www.realface.pun.pl