TEAR Forum

Forum poświęcone żmudnemu procesowi tworzenia moda TEAR

Ogłoszenie

Poszukujemy: Programistów, z doświadczeniem na silniku Source, Grafików 3d, zdolnych rozkładać UVW, texturować i kompilować modele pod Source'm, Grafików 3d specjalizujących się w tworzeniu postaci, Grafików 3d specjalizujących się w animacjach, Porządnych Mapperów, doskonale znających możliwości Source'a i umiejętnie posługujących się programem Hammer Editor.

#1 2009-02-24 12:42:47

Terdex

Nowy

Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 15
Punktów :   

Getto

http://img10.imageshack.us/img10/7820/piwnica0004lx4.jpg
http://img25.imageshack.us/img25/1299/piwnica0005dp1.jpg
http://img17.imageshack.us/img17/1013/piwnica0006xj0.jpg
http://img18.imageshack.us/img18/6581/piwnica0008xv6.jpg
http://img8.imageshack.us/img8/9690/piwnica0009xv4.jpg
http://img12.imageshack.us/img12/6249/piwnica0010tb9.jpg
http://img9.imageshack.us/img9/1276/piwnica0011mj6.jpg

Czekam na krytykę
Chetnię posłucham co byście chcieli zmienić/dodać.


------------------------------------
TEAR Level Designer

Offline

 

#2 2009-02-24 14:41:56

Tepcio

Szeryf

815035
Skąd: Orzesze
Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 56
Punktów :   
WWW

Re: Getto

screen 1 trzeba będzie zrobić teksture podobnych desek tylko bardzie brudnych tak jak mówiłeś. Tekstura okien również do wymiany.
screen 2 we wnęce na drzwi powinna być inna tekstura sufitu zamiast białych desek.
screen 3 spróbuj trochę dodetalować schody brushworkiem np dodaj murki ograniczające schody po bokach ew zmień teksture
screen 5 kominy w modelu (postaram się zrobić w weekend) poza tym trochę schematycznie. Masz klatkę schodową prowadzącą do góry więc spróbuj zrobić coś takiego na 2 piętrze: http://www.wolowiec15.pl/zdjecia/taras_1.jpg
screen 6 teraz już będziesz miał ciężko ale masz nie wyalignowaną teksturę na podporach, musiał być wszystko jeszcze raz ustawiać unikaj tego w przyszłości.
screen 7 zmień teksture dachówek na dolnym face dachu na drewno.

Z mojej strony to wszystko. Ogólnie jest GIT.


http://img15.imageshack.us/img15/8237/signaturecopye.jpg

Offline

 

#3 2009-02-24 16:36:48

Kruk

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 33
Punktów :   

Re: Getto

Tepcio ci już co prawda szczegółowo dosyć napisał ja mogę jedynie dodać ogólnie żebyś nie bał się kolorów XD i spokojnie możesz użyć na sam domek z 5-6 textur 512. Posprawdzaj sobie  +showtexturebudget na oryginalnych mapkach i policz ile mniej więcej możesz u siebie wykorzystać
i popatrz ile wariacij textur na raz można stosować w określonej widzianej  przestrzeni.
Odsyłam do korzeni ;]

http://images.google.pl/images?um=1& … raz%C3%B3w
http://images.google.pl/images?q=Blood% … amp;tab=wi

Offline

 

#4 2009-02-25 17:54:53

georgekarman

Administrator

13211072
Call me!
Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 10
Punktów :   

Re: Getto

Przydałoby się trochę zróżnicować budynki, ponieważ wyglądają ciut zbyt schematycznie. Dobrze by było urozmaicić trochę dachy tzn dodać jakieś krzywizny bo okropnie płasko to wygląda. I jeszcze jedno - moim zdaniem dałeś za dużo okien, ale zobaczymy jak to będzie wyglądać z inną teksturą.

Offline

 

#5 2009-02-26 11:20:29

Terdex

Nowy

Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 15
Punktów :   

Re: Getto

dachy jeszcze powykrzywiam tak jak to tepcio zrobił u siebie + dodam na dachy jakieś okna+ duże kominy z tyłu za domami+ zmieni się texturę okien i przerobi na bardziej podgnitą texturę budynku i powinno to już jakoś normalnie wyglądać jak macie jakieś pomysły na coś nowego albo przeróbki to piszcie śmiało


------------------------------------
TEAR Level Designer

Offline

 

#6 2009-03-01 12:38:03

Terdex

Nowy

Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 15
Punktów :   

Re: Getto

http://img9.imageshack.us/img9/2633/piwnica0013kp4.jpg
http://img21.imageshack.us/img21/9538/piwnica0015za8.jpg
http://img14.imageshack.us/img14/1454/piwnica0016vw2.jpg
http://img12.imageshack.us/img12/2341/piwnica0017zx5.jpg
http://img13.imageshack.us/img13/4453/piwnica0018ja1.jpg
http://img22.imageshack.us/img22/2345/piwnica0019ps3.jpg

Wstrzymajcie się na razie od ocen. Jeszcze sporo jest do wykończenia.


------------------------------------
TEAR Level Designer

Offline

 

#7 2009-03-01 13:00:05

Tepcio

Szeryf

815035
Skąd: Orzesze
Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 56
Punktów :   
WWW

Re: Getto

Elegancko. Zmniejsz może tylko skale tekstury na nowych deskach. I takie moje przemyślenie na temat dymu z kominów, na początku myślałem żeby wogóle nie robić, miasto powinno wygladać na wymarłe ale z drugiej strony miasto przemienia się w jedną noc więc dym zostawimy.


http://img15.imageshack.us/img15/8237/signaturecopye.jpg

Offline

 

#8 2009-03-01 13:40:45

Terdex

Nowy

Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 15
Punktów :   

Re: Getto

Ten dym troche lipnie wyszedł, potem sie pomyśli nad lepszym
Jedna rzecz mnie teraz męczy , drzwi nie mają klamek... wciąż czekam, aż ktoś mi je zrobi
potem bedzie trzeba tracic czas na dostawianie klamek do drzwi ( a tych juz troche sie uzbieralo)

E:

Co myslicie o tym zeby uliczki zwezic?

Ostatnio edytowany przez Terdex (2009-03-02 01:18:18)


------------------------------------
TEAR Level Designer

Offline

 

#9 2009-03-02 20:27:29

Terdex

Nowy

Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 15
Punktów :   

Re: Getto

http://img175.imageshack.us/img175/5336/piwnica0022fp4.jpg
http://img140.imageshack.us/img140/5420/piwnica0024hr1.jpg


------------------------------------
TEAR Level Designer

Offline

 

#10 2009-03-05 19:03:56

Tepcio

Szeryf

815035
Skąd: Orzesze
Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 56
Punktów :   
WWW

Re: Getto

Bardzo mi się podoba odpowiednia kolorystyka, brushwork i kontrasty ale żeby nie było tak słit to troszeczke krytyki. Trzeba będzie popracować nad przejściem pomiędzy trawą a kostką brukową, ostatnio opracowałem bardzo prosty sposób na 3 tekstury blend więc będzie można to wykorzystać a pozatym mogę tylko dodać żeby było więcej brudu na ulicy i ognisk. Szerokość uliczki jak na getto jest dobra trochę węższe palnuje zrobić w górnym mieście ale tu pasuje. Oby tak dalej


http://img15.imageshack.us/img15/8237/signaturecopye.jpg

Offline

 

#11 2009-04-09 00:12:39

cez_34

Nowy

Zarejestrowany: 2009-02-20
Posty: 9
Punktów :   

Re: Getto

ja już się wypowiedziałem poza forum....
to nie jest getto jako dzielnica biedoty lecz jakieś stare miasteczko
bydynki w stanie dobrym kostka brukowa w całosci....wszędzie czyściutko
http://www.africangamesafari.com/slumsy_murzynskie.jpg
http://tbn3.google.com/images?q=tbn:Anu … /jor46.jpg       o jakby cos takiego...to byłoby git

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.falubazogame.pun.pl www.matpg.pun.pl www.mychemicalromance.pun.pl www.poczujmagie.pun.pl www.logistykaw.pun.pl