TEAR Forum

Forum poświęcone żmudnemu procesowi tworzenia moda TEAR

Ogłoszenie

Poszukujemy: Programistów, z doświadczeniem na silniku Source, Grafików 3d, zdolnych rozkładać UVW, texturować i kompilować modele pod Source'm, Grafików 3d specjalizujących się w tworzeniu postaci, Grafików 3d specjalizujących się w animacjach, Porządnych Mapperów, doskonale znających możliwości Source'a i umiejętnie posługujących się programem Hammer Editor.

#1 2009-03-28 14:58:48

Tepcio

Szeryf

815035
Skąd: Orzesze
Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 56
Punktów :   
WWW

Prop Update

Tak jak zapowiadałem w ten weekend prop update. Niestety nie wszystko udało się oteksturować/poprawić, jest jeszcze w bród rzeczy na stragany (miecze, tarcze itd). Tekstura na propy z katedry też jeszcze nie gotowa ;/

Trochę screenów z progressu:

model - cez_34
unwarp/texture - tepcio
http://img99.imageshack.us/img99/7472/balkona.jpg


model - cez_34
fixes - tepcio
unwarp - S_ource
texture - GRavityShock
http://img19.imageshack.us/img19/9739/door01rendered.jpg
http://img9.imageshack.us/img9/8112/doorrender.jpg

all - tepcio
http://img8.imageshack.us/img8/609/planks.jpg

all - georgekarman
http://img5.imageshack.us/img5/707/reder.jpg

model - cez_34
unwarp/texture - tepcio
http://img207.imageshack.us/img207/7554/stragan02.jpg

all - tepcio
http://img207.imageshack.us/img207/2156/sufit01.jpg

model - cez_34
unwarp/texture - tepcio
http://img99.imageshack.us/img99/2305/warzywka.jpg
http://img90.imageshack.us/img90/3530/warzywka2.jpg

all - tepcio
http://img25.imageshack.us/img25/2487/worki.jpg

tower - tepcio
corner detail texture - GRavityShock
http://img90.imageshack.us/img90/6466/discrittepcio0000.jpg
http://img25.imageshack.us/img25/8734/discrittepcio0001.jpg
http://img21.imageshack.us/img21/6075/discrittepcio0002.jpg
Na pierwszym screenie wieża jest trochę za jasna ale to poprawie przy finalnej kompilacji z komenda do rada.


http://img15.imageshack.us/img15/8237/signaturecopye.jpg

Offline

 

#2 2009-03-28 18:03:28

Dabu

Nowy

2910108
Call me!
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 12
Punktów :   
WWW

Re: Prop Update

Może jakieś normal mapki potrzebne ? A tak w ogóle te wieże mają bardzo rozciągniętą teksturę. Przydałoby się poprawić.

Offline

 

#3 2009-03-28 18:46:45

Tepcio

Szeryf

815035
Skąd: Orzesze
Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 56
Punktów :   
WWW

Re: Prop Update

Nasz nowy gość od tekstur robi i normalki a poza tym ściągnąłem sobie plugin xnormal do szopa i też robię ;p
Wieże poprawie.


http://img15.imageshack.us/img15/8237/signaturecopye.jpg

Offline

 

#4 2009-03-29 20:58:33

Kruk

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 33
Punktów :   

Re: Prop Update

Taka mała sugestia co do texturowania, przystawiajcie sobie postać ( npc z hl2 np ) i starajcie się żeby przy niej to dobrze wyglądało ;]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.realface.pun.pl www.poczujmagie.pun.pl www.mychemicalromance.pun.pl www.matpg.pun.pl www.logistykaw.pun.pl