TEAR Forum

Forum poświęcone żmudnemu procesowi tworzenia moda TEAR

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Poszukujemy: Programistów, z doświadczeniem na silniku Source, Grafików 3d, zdolnych rozkładać UVW, texturować i kompilować modele pod Source'm, Grafików 3d specjalizujących się w tworzeniu postaci, Grafików 3d specjalizujących się w animacjach, Porządnych Mapperów, doskonale znających możliwości Source'a i umiejętnie posługujących się programem Hammer Editor.

#1 2009-04-11 19:37:27

Tepcio

Szeryf

815035
Skąd: Orzesze
Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 56
Punktów :   
WWW

Katedra

Więc dałem sobie spokój na jakiś czas z exteriorami i przerzuciłem się na katedre. katedra ,która ma praktycznie skończoną architekturę jednak potrzebuje wydetalowania, lepszego oświetlenia i dużo Waszej krytyki

jak to ja zawsze, kończę mapę z listą to do, tym razem online ;p

TO DO:

-wersja w małej skali volumetric lighta do okien
http://img14.imageshack.us/img14/5683/katedra0005.jpg

-dodać detale: biurka, stoły, krzesła itd
http://img19.imageshack.us/img19/5103/katedra0007.jpg

-dodać: gotycką framugę do okna, ławki pod ścianami. Zmniejszyć alpha channel na volumetricu żeby było go widać!
http://img24.imageshack.us/img24/6089/katedra0008.jpg

-volumetrici... do otekstrowania: ławki, reszta rzeczy do katedry... , poprawka do oświetlenia
http://img22.imageshack.us/img22/2345/katedra0009.jpg

-całkowita przebudowa ogrodu, jakieś pomysły? ;p
http://img19.imageshack.us/img19/7962/katedra0010.jpg

-zagospodarować miejsce, nie mam pomysłu xD
http://img7.imageshack.us/img7/2305/katedra0011.jpg

-obrócić ostatni pomost
http://img5.imageshack.us/img5/7325/katedra0012.jpg

-"poskromić" światło
http://img366.imageshack.us/img366/6062/katedra0013.jpg

-gotycka framuga... ,pedalski refleks
http://img16.imageshack.us/img16/5729/katedra0014.jpg

-krzesła, biurko dla "prowadzącego"
http://img12.imageshack.us/img12/9223/katedra0016.jpg

ogólne:
-poprawić color correction


http://img15.imageshack.us/img15/8237/signaturecopye.jpg

Offline

 

#2 2009-04-11 21:29:12

Dabu

Nowy

2910108
Call me!
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 12
Punktów :   
WWW

Re: Katedra

Screen 2: przydałaby się jakaś stojąca pochodnia, bo trochę podłoga i książki za ciemne.
Screen 6: może kolejne pomieszczenie z książkami i krzesłami + stojące pochodnie? Moim zdaniem już wystarczy męczenie gracza ciemnościami w katakumbach, a katedra zawsze powinna być wystarczająco jasna, żeby cokolwiek było widać.
Screen 7: za słabe światło, w realu takie pomieszczenie było by bardzo jasne.
Screen 8: mi się właśnie takie ostre światło podoba, wreszcie jakieś na prawdę jasne pomieszczenie .
Screen 9: dziwne to odbicie, czyżby tekstura nie miała kanału alpha w normal mapie, bo nie powinno coś takiego się robić.
Screen 10: za ciemno!

Ostatnio edytowany przez Dabu (2009-04-12 01:41:17)

Offline

 

#3 2009-04-11 21:34:52

Kruk

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 33
Punktów :   

Re: Katedra

Zrobi się nowe textury + rozstawi się parę modeli i będzie git ;]
btw możesz zamieszczać framerate na screnie ?

Offline

 

#4 2009-04-27 21:05:42

Mastahe93

Nowy

Zarejestrowany: 2009-04-27
Posty: 2
Punktów :   

Re: Katedra

1. Dodać trochę portretów i obrazów, jakiś dywan oraz kredens.
2.
3. Dać na ścianę jakiś duży obraz.
4.
5.
6. Hmmm zrób coś podobnego do sejmu.
7.
8.
9.
10.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mychemicalromance.pun.pl www.matpg.pun.pl www.poczujmagie.pun.pl www.falubazogame.pun.pl www.logistykaw.pun.pl